Organizacja recepcji – jakie meble okażą się najważniejsze?

Organizacja recepcji – jakie meble okażą się najważniejsze?

Recepcja jest miejscem, gdzie wszelcy interesanci są przyjmowani – jest to również ich pierwsze zetknięcie z daną firmą. Specjaliści od marketingu niezmienne powtarzają, że odpowiednie przygotowanie recepcji jest kluczowe, aby wywrzeć na potencjalnym kliencie czy kontrahencie dobre wrażenie. Jak zadbać o to, aby miejsce to kojarzyło się z komfortem i profesjonalizmem?

Ława gotowa czy tworzona na zamówienie?

W Polsce znajdziemy wiele sklepów oferujących sprzedaż gotowych ław recepcyjnych, jednak znacznie lepszym rozwiązaniem jest ich zamówienie na wymiar. Wiele topowych firm, takich jak torusmeble.pl oferuje również możliwość konsultacji z architektem wnętrz, przez co możliwe jest jeszcze lepsze dopasowanie mebla do oczekiwań firmy. Takie lady recepcyjne tworzone są z wysokiej jakości materiałów: litego drewna, płyt meblowych, skomplikowanych instalacji świetlnych. Topowi producenci dopasują również kolorystykę recepcji do flagowych barw firmy.

Co powinno znaleźć się za ladą recepcyjną?

Lady recepcyjne powinny być dopasowane do pracownika, który zatrudniony zostanie na stanowisku recepcjonisty. Za ladą powinno być dość miejsca na wygodny fotel, komputer, drukarkę, półki i szafki na niezbędne dokumenty, przybory do pisania. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie powierzchni poniżej linii biurka, jako miejsce na szuflady.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.